oferta – fitness

Proponujemy Państwu różnorodne zajęcia fitness w dwóch przestronnych, klimatyzowanych salach o łącznej powierzchni 160 m2. Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra instruktorska przy dobrej muzyce i dyskotekowych światłach. Wszystkie formy zajęć maja świetny wpływ na samopoczucie i oczywiście sylwetkę – najtrudniej jest zacząć. Regularne ćwiczenia pomogą Państwu spalić zbędne kilogramy, wzmocnić kondycję, ujędrnić ciało oraz ukształtować figurę.

Przykładowa cena: 30-dniowy karnet na 8 wejść – 89

RODZAJE ZAJĘĆ FITNESS:

PBU (pośladki, brzuch, uda)

Zajęcia wzmacniające o umiarkowanej intensywności, poprzedzone przyjemną choreografią, skupiające się głównie na ww. partiach ciała.

PBU-STEP

Zajęcia PBU na stopniu.

POWER PBU

Dynamiczne zajęcia PBU o wysokiej intensywności.

STEP

Układy choreograficzne z wykorzystaniem stopnia. 

 

EXPRESS BRZUCH+POŚLADKI

Zajęcia grupowe koncentrują się na wysmukleniu mięśni brzucha, pośladków i nóg. Intensywne wzmacnianie tych partii ciała.

ZUMBA

Fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami. Jest to innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, wyzwalający potężne dawki pozytywnej energii. ZUMBA, to połączenie prostych kroków tanecznych, świetnych kombinacji ruchów i rytmów latynoskich, które wraz
z energetyczną muzyką porywają do zabawy.

JOGA DLA DZIECI

Zajęcia psychoruchowe z elementami hatha-jogi, rozwijające ogólną sprawność psychofizyczną, koordynacją, szybkość, równowagę oraz poczucie ciała w przestrzeni (dzieci od 6 do 10 lat).

TURBO SPALANIE

Trening w oparciu o interwał, który ma na celu poprawienie kondycji, wytrzymałości i siły oraz przyspieszenie procesów metabolicznych. P+B (brzuch+pośladki)      FB ( całe ciało).  Zajęcia bez choreografii        z użyciem sprzętu.

TANIEC NOWOCZESNY

To mieszanka różnych stylów tanecznych, które kształtują poczucie rytmu i koordynacje ruchową. Na zajęciach poruszamy się w rytm utworów pop, hip-hop i r&b, jednocześnie poznając takie style taneczne jak hip-hop, dancehall, house, popping czy locking.

 

 

ZDROWE PLECY

Zajęcia o niskiej intensywności skupiające się głównie na wzmocnieniu gorsetu mięśniowego. Forma terapii i/lub profilaktyki dla problemów kręgosłupa. Na zajęciach nacisk kładzie się na dokładność wykonywanych ćwiczeń.

TBC

To przede wszystkim wzmocnienie mięśni, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu. Skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem.

JOGA

Pierwsze efekty ćwiczeń jogi widać już po kilku tygodniach. Należą do nich poprawa ogólnej sprawności psychofizycznej, lekkości ciała, lepsza cera i wewnętrzne szczęście, którym chcemy się dzielić z innymi.

PILATES

Ćwiczenia wzmacniające głównie mięśnie głębokie, wykonywane precyzyjnie, powoli
i w pełnym skupieniu przy spokojnej muzyce. Polecane dla osób które nie mogą uczęszczać na intensywne treningi.

SLIM FIT

Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. W czasie zajęć mogą być wykorzystywane różne przybory. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia zakończone są 10 min. Stretchingu.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą krągłe, kształtne i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie brzucha i ud.

TRX

Trening funkcjonalny z wykorzystaniem taśm TRX. Ćwicząc wykorzystujesz obciążenie swojego ciała angażując przy tym wiele grup mięśniowych. Trenując w zawieszeniu możemy wykonać szereg ćwiczeń, które wzmacniają, uelastyczniają ciało i poprawiają kondycję.

FIT PUMP

Zajęcia prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Możliwość zmiany obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, pozwalając spalić podskórną tkankę tłuszczową oraz wzmocnić siłę mięśni bez ich widocznego zwiększenia.


fitness3>

fitness4