oferta – fitness

 

Proponujemy Państwu różnorodne zajęcia fitness w dwóch przestronnych, klimatyzowanych salach o łącznej powierzchni 200 m2. Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra instruktorska przy dobrej muzyce i dyskotekowych światłach. Wszystkie formy zajęć maja świetny wpływ na samopoczucie i oczywiście sylwetkę – najtrudniej jest zacząć. Regularne ćwiczenia pomogą Państwu spalić zbędne kilogramy, wzmocnić kondycję, ujędrnić ciało oraz ukształtować figurę.

RODZAJE ZAJĘĆ FITNESS:

PBU (pośladki, brzuch, uda)

Zajęcia wzmacniające skierowane dla osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. PBU to trening wzmacniająco – kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15 minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń głównie na dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

 

Modelowanie sylwetki

Zajęcia w większości statyczne o umiarkowanej intensywności, których głównym celem jest rzeźbienie ciała i modelowanie kobiecej sylwetki. Skupiamy się przede wszystkim na rzeźbieniu pośladków, brzucha i bioder, nie zapominając też o górnych partiach kobiecego ciała. Zajęcia składają się z rozgrzewki w prostym układzie choreograficznym i części ćwiczeń modelujących.

STEP

Jest to forma zajęć choreograficznych  o sporej intensywności, z wykorzystaniem „stopnia”. Celem tych ćwiczeń jest stymulowanie i usprawnianie układu sercowo-naczyniowego. Ze względu na znaczne zaangażowanie mięśni dolnych partii ciała (podczas wchodzenia i schodzenia ze stopnia) stanowi doskonały sposób modelowania ud, bioder i pośladków. 

 

ZUMBA

Fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami. Jest to innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, wyzwalający potężne dawki pozytywnej energii. ZUMBA, to połączenie prostych kroków tanecznych, świetnych kombinacji ruchów i rytmów latynoskich, które wraz z energetyczną muzyką porywają do zabawy. Obecne cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę spowoduje spalenie mnóstwa kalorii, ujędrni i wyrzeźbi Twoje ciało.

TURBO SPALANIE

Trening w oparciu o interwał, który ma na celu poprawienie kondycji, wytrzymałości i siły oraz przyspieszenie procesów metabolicznych.  Zajęcia bez choreografii        z użyciem sprzętu. Pozwala na bardzo szybkie pozbycie się tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane podczas turbo spalania są dość trudne i męczące, dlatego początkującym zaleca się zacząć od nieco lżejszej formy treningu.

SLIM FIT

Zajęcie rozpoczynające się rozgrzewką, bazującą na podstawowych krokach fitness. Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. W czasie zajęć mogą być wykorzystywane różne przybory. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Trening ten poprawia kondycję oraz wytrzymałość i świetnie wysmukla sylwetkę Zajęcia zakończone są 10 min. Stretchingu.

 

ZDROWE PLECY

Zajęcia o niskiej intensywności skupiające się głównie na wzmocnieniu gorsetu mięśniowego. Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia te pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Na zajęciach nacisk kładzie się na dokładność wykonywanych ćwiczeń. Są to ćwiczenia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia łączą także ze sobą elementy innych form treningowych, takich jak relaksacja czy stretching. 

 

TBC

Trening ten ma charakter ogólnorozwojowy, poprawia kondycję organizmu, wytrzymałość mięśni a jednocześnie poprzez wykonywany trening cardio korzystanie wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej oraz układ oddechowy. Jest to kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała z użyciem ciężarków, stepów, taśm, małych i dużych piłek. Podczas treningu następuje wzmocnienie mięśni, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu. Skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem.

JOGA

Zajęcia charakteryzują się płynnymi, powolnymi ruchami, statycznymi pozycjami i „świadomym” kontrolowaniem oddechu. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, zwiększenie zakresu ruchu w stawach, dotlenienie organizmu, poprawa równowagi, koncentracji, wyciszenie, uspokojenie oraz harmonizacja ciała i umysłu. Joga, poprzez rozmaite techniki oddechowe – pranajamy, pozycje ciała –  asany i medytacje, prowadzi do harmonii ciała, umysłu i oddechu.

PILATES

Ćwiczenia wzmacniające głównie mięśnie głębokie, wykonywane precyzyjnie, powoli
i w pełnym skupieniu przy spokojnej muzyce. Poprzez prawidłowe wykonanie ćwiczeń możesz wysmuklić swoją sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Dzięki tym ćwiczeniom zwiększamy zakres ruchu i elastyczność mięśni, zmniejszamy napięcie mięśniowe i poprawiamy koordynacje ruchową. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą krągłe, kształtne i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie brzucha i ud. To zajęcia o średniej lub wysokiej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia.

 

TRX

Trening funkcjonalny z wykorzystaniem taśm TRX. Ćwicząc wykorzystujesz obciążenie swojego ciała angażując przy tym wiele grup mięśniowych. Trenując w zawieszeniu możemy wykonać szereg ćwiczeń, które wzmacniają, uelastyczniają ciało i poprawiają kondycję.

 


fitness3>

fitness4